Administracions públiques i governs - OCA Global | OCA Global
Selecciona un país:

Espanya

ES / CA / EN

Andorra

ES / EN / CA

Arabia Saudí

ES / EN / عر

Brasil

ES / EN / PO

Chile

ES / EN

Colombia

ES / EN

Egipto

ES / EN

Emiratos Árabes

ES / EN

India

ES / EN

Marruecos

ES / EN / FR

México

ES / EN

Panamá

ES / EN

Perú

ES / EN

Portugal

ES / EN / PO

Rumania

RU / EN

Sudàfrica

ES / EN

Ucrania

ES / EN

Italia

ES / EN

Administracions públiques i governs

El control de qualitat en les administracions públiques implica una sèrie de mesures i pràctiques destinades a avaluar i millorar la qualitat dels serveis oferts. Això inclou l'establiment d'estàndards de qualitat i la definició d'indicadors per a mesurar l'acompliment i l'eficiència dels processos. A més, s'implementen mecanismes de retroalimentació i seguiment per a recopilar l'opinió dels ciutadans i realitzar ajustos necessaris.

La implementació d'un sistema de gestió de qualitat, com a ISO 9001, és comuna en les administracions públiques per a assegurar un enfocament sistemàtic i coherent en el control de qualitat i assistència. Aquests sistemes proporcionen un marc estructurat per a la planificació, execució i monitoratge de les activitats, així com per a la documentació dels resultats i la millora contínua. També promouen la transparència en establir canals de comunicació efectius i processos clars de presa de decisions.

Administracions públiques i governs

Cerca específica

Si ja ho tens clar, trobar-ho més ràpid

Línies de negoci