Certificación BRC - Sistemas Agroalimentarios | OCA Global
Selecciona un país:

Espanya

ES / CA / EN

Andorra

ES / EN / CA

Arabia Saudí

ES / EN / عر

Brasil

ES / EN / PO

Chile

ES / EN

Colombia

ES / EN

Egipto

ES / EN

Emiratos Árabes

ES / EN

India

ES / EN

Marruecos

ES / EN / FR

México

ES / EN

Panamá

ES / EN

Perú

ES / EN

Portugal

ES / EN / PO

Rumania

RU / EN

Sudàfrica

ES / EN

Ucrania

ES / EN

Italia

ES / EN

Què és?

La norma BRC és la certificació de producte impulsada pel British Retail Consortium, amb l’objectiu d’avaluar als productors de marques «privades» o marques «blanques» a l’hora de garantir la legalitat, qualitat i seguretat dels productes alimentaris.

Aquest model, que és un dels més difosos internacionalment a l’hora de qualificar a proveïdors, reforça la seguretat i el compliment de la legislació alimentària, establint criteris de seguretat i qualitat requerits a proveïdors d’alimentació, de forma transparent i rigorosa.

A causa del gran èxit i acceptació d’aquesta norma, no només s’utilitza actualment per avaluar als proveïdors de marca «blanca» dels detallistes, sinó també com un marc en el qual moltes empreses han basat els seus programes d’avaluació de proveïdors i fabricació de productes venuts amb la seva marca.

Per adequar-se millor, BRC ha desenvolupat 6 esquemes:

  • BRC Global Standard Food per a fabricants de productes alimentaris.
  • BRC Global Standard Storage & Distribution per a companyies de logística i per a distribuïdors de productes alimentaris. 
  • BRC IOP Global Standard Food Packaging per a fabricants de packaging, tant alimentari com no alimentari.
  • BRC Global Standard Consumer Product per a fabricants de productes no alimentaris.
  • BRC Global Standard Storage and Distribution per a empreses de magatzematge i distribució.
  • BRC Global Standard Retail per a empreses que es dediquen a la venda de productes alimentaris i no alimentaris.    

   Marc legal

  •        BRC    
BRC

A qui va dirigit?

És un esquema de seguretat alimentària que aplica als fabricants de productes de marques privades: companyies de petita i mitjana grandària principalment, ja que les grans companyies solen posseir la seva pròpia marca ja implantada al mercat.

Cerca específica

Si ja ho tens clar, trobar-ho més ràpid

Línies de negoci