Posada en marxa del projecte: “Estudis d'agents f... | OCA Global

Posada en marxa del projecte: “Estudis d'agents físics en ambient laboral”

22.03.2023

OCA Global Mèxic aconsegueix un nou contracte amb l'empresa La Menjar. Es realitzaran estudis d'agents físics a 80 botigues de conveniència dins dels quals s'avaluaran: soroll, temperatures elevades, temperatures abatudes i il·luminació en les àrees de treball. Durant el desenvolupament dels treballs s'emetran 320 informes de resultats que es registraran davant la Secretària del Treball i Previsió Social (STPS), entitat mexicana encarregada de verificar que l'ambient laboral en qualsevol sector industrial sigui l'adequada per als empleats.

La Menjar és una companyia dedicada al comerç i a la menuda en botigues d'autoservei, on operen grups de botigues de supermercat enfocades a la venda de productes peribles i abarrotis a més de comptar amb departaments especialitzats d'aliments preparats d'alta qualitat.

OCA Global continua posicionant-se com un dels principals referents en estudis de medi ambient laboral.