Inspecció del Punt de Subministrament per a Unión... | OCA Global

#Notes de premsa, #Noticies

Inspecció del Punt de Subministrament per a Unión Fenosa Distribució a Espanya

19.01.2023

OCA Global ha guanyat el contracte d'Inspecció del Punt de Subministrament per al nostre client Unión Fenosa Distribució (Grup Naturgy) durant els tres pròxims anys.

En concret, realitzarà la revisió d'instal·lacions de Finques/Subministraments BT/MT/AT i l'emissió d'informe d'anomalia o irregularitat per a l'Administració o sol·licitants qualificats, tant interns com externs, així com dispositius Indoor o en acompanyament o a petició de Cossos i Forces de l'Estat.

Unión Fenosa va ser un grup empresarial espanyol, present en nombrosos sectors econòmics i mercats. El seu negoci original era el de la producció i distribució d'energia elèctrica, però la seva activitat es va ampliar posteriorment també cap a altres àrees relacionades amb l'energia, com el gas, i cap a altres sectors com a serveis professionals i telecomunicacions.

Unión Fenosa va ser adquirida per Gas Natural, que va operar posteriorment com Naturgy, en un procés iniciat al juliol de 2008 i culminat en 2009. Actualment, és la distribuïdora elèctrica del Grup Naturgy.