OCA Global renova la seva màxima qualificació de... | OCA Global

OCA Global renova la seva màxima qualificació de BRCGS per a la certificació en seguretat alimentària

06.02.2023

OCA Global ha estat reconeguda novament per BRC Global Standards, organització líder en protecció de marques i consumidors, amb una qualificació de cinc estrelles, la màxima per a una entitat de certificació.

El procés d'avaluació de BRCGS té en compte un conjunt de criteris, cada vegada més exigents, com el procés d'auditoria, el compliment del protocol, la qualitat dels informes, el coneixement tècnic del personal auditor, entre altres.

OCA Global és una de les principals entitats de certificació que certifica en aquest esquema, contribuint així en el compliment d'aquest estàndard per a garantir la seguretat i qualitat agroalimentària.

BRCGS és una norma reconeguda per Global Food Safety Initiative (GFSI), per a auditar els criteris d'innocuïtat alimentària, així com gestió de la qualitat del producte aplicable a les empreses que fabriquen aliments i ingredients; fabriquen aliments lliures de glútens; envasen aliments; i que emmagatzemen, distribueixen i transporten.