OCA Global, acreditada com a entitat col·laborado... | OCA Global

#Notes de premsa

OCA Global, acreditada com a entitat col·laboradora d'Incendis a Catalunya

16.02.2023

El Departament d'Interior de la Generalitat de Catalunya, a través de la Direcció General de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (Bombers) ha atorgat a OCA Global l'autorització com a Entitat Col·laboradora d'incendis (ECI-11).

Aquesta autorització permet a OCA Global ampliar els seus serveis d'inspecció, verificació o control a Catalunya i, especialment, en l'àmbit de la prevenció i seguretat contra incendis d'acord amb la Llei 3/2010, de 18 de febrer, així com dels establiments oberts al públic, espectacles i activitats recreatives que estableix el Decret 112/2010, de 31 d'agost. Per a això OCA Global disposa d'un equip tècnic habilitat amb alt grau d'especialització, que permetrà entre altres serveis, la realització de:

Informes Preventius Municipals en matèria d'incendis. Certificats d'Actes de Comprovació en matèria d'incendis. Controls inicials i periòdics d'activitats recreatives, d'espectacles i oci.